janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

05 Februari 2014 | Australië, Australind

Dinsdag naar het zuidoosten gereden. De zee is nog steeds vrij ruw. Met een houten bootje met drijvers aan de zijkant naar Nanngu gevaren is een eilanje bij Kuta. Hier hebben jan en bert gesnorkeld, ze hebben een paar grote vissen gezien. De zee was hier ook vrij ruw, door het zand is dan niet zo heel veel te zien. We ontmoeten daar op zo, n klein eilandje een stel uit Nieuwerkerk a/ d IJssel. Dit is een prive eiland met wel een vakantie accomodatie erop.
woensdag zijn we dan toch naar het grootste Gili eiland gegaan. We zijn per speedboot!! Gegaan, dit is de snelste manier. De heen reis verliep met flinke klappen op het water, was niet zo prettig voor de rug van jopie.Jan en bert hebben heerlijk gesnorkeld. In het begin wel even lastig gevallen door een soort kleie kwalletjes. Jopie en ik zijn niet te water gegaan. Je gaat gelijk heel diep het water in, en wij zijn niet zulke helden. Wij lekker in het zonnetje gezeten. Nog even met zijn allen over de boulevaar! Geslenterd .De terug vaart ging rustger. Bij de villa aangekomen nog even de dagelijkse baantjes gezwommen.
groetjes

• 05 Februari 2014 - 15:01

Sam, Jel En Eva:

Hoi allen,

Wat leuk om zo op de hoogte te blijven wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt.
    Zo te lezen is er er een groot verschil!
    Oei oei Jopie, je rug...ik hoop dat het een beetje gaat na de speedboottocht!
    Nog veel plezier daar en straks ook in down under!!!

Groetjes van ons.