janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

14 Februari 2014 | Australië, Australind

Vandaag zijn we naar Porongrup geweest. In 2007 was hier een bosbrand. We konden toen niet het park in. We hebben de Castle Rock beklommen. Het was een aardige tippel naar boven, in de brandende zon. Het laatste stukje was klauteren. Er zitten beugels in de rotsen om je vast te houden. Uiteindelijk boven een geweldig uitzicht.
Bij terugkomst nog even lekker uit gewaaid bij de Midleton Beach.
Nu nog even wachten op de kip, deze is aan het garen op de BBQ.

• 14 Februari 2014 - 12:50

Adrie:

Hoi allemaal
    Vandaag voor het eerst je reisverslag en foto's ontvangen
    Heel leuk om jullie zo te volgen
    Een fijne tijd nog
    liefdevolle groetjes aan jullie allen

• 14 Februari 2014 - 16:25

Jeanette:

wat zullen jullie een fantaschtische ervaring hebben. geniet er nog lekker van. hier gaat alles goed. op werk is het giga druk gelukkig geen gladdigheid hier maar ook geen zon helaas.krijgen julllie nog wat mee van de olympische spelen? het gaat heel goed met nederland. veel plakken.gr jeanette