janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

16 Februari 2014 | Australië, Australind

Zaterdag morgen eerst gestart met klusjes om het huis. Daarna hadden we ons ontbijt verdiend, gebakken eieren met spek van de BBQ. S, Middags naar Shelley Beach gereden. Mooi strand. Daarna bij een bierbrouwerij gestopt. Heerlijke "patatje oorlog" op. En de mannen heerlijk bier gedronken.
Zondagmorgen om 8.30 werden we opgehaald door neef Chris en Tanja.we starten de dag met een ontbijt in de buurt van Denmark. Hier een heel mooi uitzicht. In de verte kan je de zee zien liggen. Daarna naar een strand gereden met mooie rotspartijen. Zie foto met een beetje fantasie haal je olifanten eruit. Vervolgens bij een chocolade makerij gestopt. Toen werden we verrast met een rondvlucht boven Albany en omstreken. Het was een indruk wekkende dag. Eind van de dag de BBQ aangestoken en met mijn broer, zus, neef en partners heerlijk gegeten.

• 16 Februari 2014 - 14:32

Gerry Van Der Linden:

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben een hoop mooie dingen zien geniet er van.
    Ik ben ook weer heel huids thuis van de wintersport maar geen sneeuw gehad, niet ge kort laufd maar gewandeld.
    Nog veel plezier.

Groetjes Gerry

• 16 Februari 2014 - 20:29

Nelly:

Hoi Broer en schoonzus,

Wat een geweldige reis hebben jullie, volgens mij zien jullie onzettend veel en heb je straks heel veel te vertellen. Zo'n rondvlucht lijkt me ook geweldig. Ik vind het erg leuk dat we jullie zo kunnen volgen door de berichten en foto,s die jullie sturen. Geniet er maar lekker van.

Groetjes,
    Dick en Nelly

• 17 Februari 2014 - 08:26

Paulien:

Hi Ineke en Jan,
    Leuk zo die verslagen. Fijn dat jullie zo genieten!
    Groetjes,
    Paulien