janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

19 Februari 2014 | Australië, Australind

Woensdagmorgen na het ontbijt in een cafeetje opweg naar onze 1e stop. Mammoth Cave, indrukwekkend om te zien. Aan het eind van de bezichting bleek de grot onder de weg door te lopen die we daarvoor gereden waren. Tussen Margret River en Augusta liggen vele grotten. We hebben er nog 1 bezocht de Jewel Cave, is niet vergelijken met de 1e grot. Ook heel indruk wekkend.
We zijn bij de Buranup Gallery opgestopt, mede door aanraden van de zweedse eigenaar van een theehuis waar we eerder gesweest zijn. Veel bijzondere houtsnijwerken , glas, schilderijen en metalen artikelen te zien. Was echt de moeite waard.
De tocht vervolgd naar Augusta, daar bij een supermarkt onze lunch gekocht en deze tijdens een picknick genuttigd zoals vele dit doen.
Vervolgens ging onze reis verder naar het meest zuid west punt van Australie de Cape Leeuwin. Dit punt is door de bemaning van een Nederlands schip , de Leeuwin, ontdekt. De vuurtoren was in 2006 volledig opgeknapt.
Na een wandeling om de vuurtoren met historiche plekjes zijnwe terug gereden naar Margret River. Hier hadden we s morgens voor nog een nacht een motel geboekt.

• 19 Februari 2014 - 22:44

Jeanette:

ziet erweer goed uit ineke , wat een belevenissen allemaal, ik hoop dat als je terug ben dat je nog aan het westerse leven kan wennen? hier is een buikvirusje neer gestreken helaas. geniet nog lekker even , en ik waardeeer het zeker jullie reisverslag gr x jeanette en jan

• 20 Februari 2014 - 10:10

Hilly:

Hoi Jan en Ineke leuk al die reisverslagen jullie beleven wel heel veel. Die rndvlucht was wel leuk zeker het lijkt mij wel eng in zo'n klein vliegtuigje.Maar je ziet alles wel van een andere hoogte.Alles goed hier regenachtig gee korte broeken weer zoals bij jullie.Nog veel plezier en geniet er nog van. Gr de Kuijpertjes