janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

20 Februari 2014 | Australië, Australind

Vandaag weer terug naar Albany. In Pemberton was onze 1e stop we wilde de Gloucester Tree beklimmen, op 61 mtr hoogte is het een uit kijkpost voor brand. We werden aangevallen door vliegen, dus de beklimming ging hem niet worden.
Nog een stop bij Giant Tingle, deze boom is meer dan 400 jaar oud en een doorsnee van 24 mtr.( foto)
Ik krijg niet genoeg van de indrukwekkende kustlijnen, dus nog even een stop bij Conspicuous Cliff mooi wit zand en rotsen.(foto)
Tijdens de rit deze dag stond er langs de weg een emu en Jan zag ook nog een kangeroe onder een boom liggen, maar ja eer je gestopt ben en je foto toestel in de aanslag zijn de dieren al lang weer weg, Jammer voor de foto.Verder blijt de stilte opvallen, en auto, s die kom je soms sporadisch tegen, en bomen, zoveel je maar wil zien. Hier in het westen ook veel koeien en schapen. Aan het eind van de middag waren we weer in Albany, gezellig bij geklets onder het genot van een biertje en wijntje.