janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

17 November 2016 | Australië, Australind

Hallo allemaal, gisteren een heel verslag geschreven is helaas niet goed verzonden . We zijn inmiddels al weer 3 dagen met de bus op pad. Afgelopen maandag in sydney gewandeld, oa opera house en harboure bridge bezocht. Na een kort nachtje dinsdag met de bus naar Coffs Harbour 1e overnachting. Met tussenstops in New Castle en Port Macquarie. Deze dag was de langste busreis +/_ 700 km. Woensdag geslapen in Surfer Paradise een hele drukke stad met mega hoge gebouwen / appartementen . S avonds nog een marktje bezocht en een hapje / sapje in een Irisch Pub. Nu gaat het hopelijk wel goed , groetjes van ons allen

• 17 November 2016 - 17:46

Nelly Van Dongen:

Hoi Jan en Ineke, en fam.

Leuk en gezellig om zo iets van jullie horen. Volgens mij zien jullie heel veel, maar het liijkt
    me ook wel vermoeiend als je 700 km in een bus zit.
    Veel plezier en groetjes,
    Dick en Nelly

• 17 November 2016 - 18:14

Marianne Meuzelaar:

Hoi hoi,

Goed om iets van jullie te horen.... Lijkt ons leuk om ook wat plaatjes te zien

• 17 November 2016 - 20:09

Jeanette: