janeninekeaustralie - Reisverslag uit Stockton, Verenigde Staten van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Stockton, Verenigde Staten van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

21 November 2016 | Verenigde Staten, Stockton

Onderweg naar Sarina komen we al langs heel veel suikerrietvelden . Ook zien we de wagons rijden met hierin de stukken suikerriet. We krijgen een rondleiding bij een miniatuur suikerrietfabriek. Indrukwekkend om het proces te zien. En wat er allemaal van gemaakt wordt, oa hoeden van riet , we hebben hier ook verschillende dingen mogen proeven. Na de rondleiding nog een luncht en daarna verder met de bus naar Proserbine. Via Mackay Airlie Beach varen we vanuit de haven naar Hamilton Island. Helaas regent het , en ook tijdens de overtocht regen en golfslag. Maar allemaal goed ovdrgekomen. En met een busje naar ons hotel gebracht. Morgen de omgeving bekijken.

• 21 November 2016 - 16:58

Charlotte:

Wij hebben vandaag alles gelezen
    Gisteren waaide het hier heel hard, er is gelukkig niets weggewaaid.
    Veel plezier verder.
    Groetjes Charlotte

• 23 November 2016 - 11:48

Gerry:

Hallo allemaal

Wordt gewoon jaloers op jullie lijkt me daar geweldig mooi.
    Geniet er van maar dat doen jullie wel zo te lezen.