janeninekeaustralie - Reisverslag uit Albany, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Albany, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

06 December 2016 | Australië, Albany

Hierbij wat foto's, internet niet altijd even sterk bereik. De afgelopen dagen is er al aardig in en om het huis geklust. Beschrijving v d foto s: Een foto van het aanzicht v Deb haar huis. _ nieuw stukje grasveld gelegd en middenin een brandhaard die gelijk ingewijd is. - met mijn verjaardag s' avonds een BBQ met de australische familie. Ivm de kou en wind hebben het in ce garage gedaan.- sinterklaas kennen ze hier niet, maar wij hollanders dit niet vergeten - de oprijlaan ook bijgewerkt , eerst de voorbereiding en later het resultaat te zien. - neef Tim en zijn vriendin zijn zondag in Albany aangekomen, en logeren bij Sophie(nicht)i en haar moeder. Vanmorgen zijn Jopie en ik met Deb gestart om 07.00 uur voor een wandeling langs de zee. Ik daarna op de MTB brood wezen halen( aardig klimmetje) en later nog naar het dorp gewandeld . De been spieren zijn weer aardig getraind vandaag. Albany bestaat uit heuvels soms v 20 % , dus uitdaging genoeg.

• 06 December 2016 - 22:15

Marianne:

Moeten jullie kost en inwoning eerst zelf verdienen?