janeninekeaustralie - Reisverslag uit Albany, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Albany, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

19 December 2016 | Australië, Albany

Inmiddels zijn we al weer een week verder, nog 1 dag en dan begint de terugreis. Afgelopen week nog enkele uitstapjes gedaan. Woensdag naar Greenpull en elephant rocks, het was mooi weer hierdoor een mooi uitzicht en het blijft een mooi stukje natuur. Donderdag zijn Denise en ik met een duik in de zee begonnen . Deb op haar werk bezocht en s middags een relaxe massage. Vrijdag een trip met neef Chris, maaien van graan en castle rock beklimmen. Dit laatste is uiteindelijk vandaag ( maandag) gebeurd ivm tijdgebrek. Vrijdag begonnen we met een lunch bij een wijnproeverij, zie ook foto, een schitterend plekje. Daarna naar de graanvelden, hiervoor 50 km rijden vanaf de hoofdweg en het laatste stuk over graffel. Inmens grote graanvelden. Jan M. Nog een stukje met de dorsmachine meegereden en chris met zijn drone gefilmd. Zie ook foto van graanveld. Zondagmorgen was een sportieve start met tenissen en wandelen. Na de lunch met chris mee naar het vliegveld , hij had met een vriend geregeld dat we allemaal een vlucht konden maken met een 4 persoonsvliegtuigje. Mooi uitzicht zo laag over het land. Hier is het inmddels 5 uur en we zijn straks bij Tanja en Chris uitgenodigd voor het dinner. Dan nog 1 dag en dan gaan we aan de terug reis beginnen.

• 19 December 2016 - 21:19

Jeanette:

Wij echt fantastisch zo n reis geniet ervan. Leuke foto s en verslagen ineke top