janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

18 Februari 2014 | Australië, Australind

Maandagmorgen een klein koffertje van Jopie ingepakt, we gaan samen een paar dagen er op uit. We hebben de auto van onze nicht in bruikleen, waar we heel blij mee zijn. Jopie en Bert moeten werken. We vertrekken vanuit Albany naat Mt Barker(hier vullen we de tank nog even goed, je heb hier namelijk niet overal een tank station, en ik vind het niet zo, n goed vooruitzicht om te stranden). Daarna naar Manjimup, de auto, s die je tegen komt zijn te tellen op 2 handen. Onze 1e stop is Lake Muir, wij met de camera erop af, maar ja het meer ligt droog, hierdoor weing te zien.Door naar Bridgetown, intussen was het wel tijd voor een lunch. Daarna door naar Nannup, een mooie weg om te rijden. Hellas zijn we alleen nog maar dood gereden kangeroes tegen gekomen. Wel stak er ineens een emoe over. Na even overwogen te hebben om een slaapplaats voor te zoeken, toch maar door gereden naar Busselton. Hier bij het informatiecenrum een slaapplaats geregeld. Na 10 min rijden komen we bij een mooi resoort aan, een prima kamer en mooie accomodatie.

• 18 Februari 2014 - 12:20

Jolanda:

Heel veel herkenbare plaatsen, leuk te zien.
    Zijn jullie op weg naar Bunbury voor een bezoekje aan de dolfijnen?

Have Fun!