janeninekeaustralie - Reisverslag uit Acampo, Verenigde Staten van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Acampo, Verenigde Staten van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

29 November 2016 | Verenigde Staten, Acampo

Verder met onze dagtrip. Om +/- 11.30 bij het National Park waar de Ayers Rock(Uluru) in ligt. Inmiddels was er een andere gids ingestapt die heeeeeel veel wist te vertellen met regelmatige een opstopje , waar we ook gingen wandelen en een beklimming naar een berg. Helaas de benaming weten we niet meer. Het was erg warm, maar wel mooi om te zien hoe uiteindelijk door de natuur een kloof ontsaat. Met nog een laatste wandeling bij de Ayers Rock , een gedeelte van de berg mocht niet gefotografeerd worden ivm de bescherming van de vrouwen die daar geleefd hebben. Met de bus nog rond de Ayers Rock gereden, toen met de bus naar een uitzicht punt, hier verzamelde meerdere bussen , om de Rock goed van kleur te zien veranderen bij het ondergaan van de zon.

• 29 November 2016 - 12:14

Corrie:

Het ziet er allemaal mooi uit. Jullie hebben veel gezien. Hoe is jullie reis verder jullie gaan nu maat Perth. Overnachten daar een nachtje? En wanneer zijn jullie dan bij Bert? Groetjes allemaal