janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

19 Februari 2014 | Australië, Australind

Nogmaals mijn verslag, was ik bijna klaar loopt de tablet vast.
Dinsdagmorgen gestart in Busselton. Het onderwater observatorium en de pier bezocht. Het observatorium ligt 1841m. de zee in. We zij hier met een treintje over de pier naar toe gereden. Het observatorium is 12mtr hoog en9 mtr in omvang. Er zijn vensters op verschillende hoogtes aangebracht, zo kan je de begroeing en vissen goed zien. In 2003 is het observatorium geopend.
Daarna via Dunsborough naar Cape Naturaliste. Hier staat een vuurtoren op de kop. Wij hebben rondom de vuurtoren een mooie wandeling gemaakt met oa uitzicht op de zee en kustlijn.
Vervolgens Sugarloaf Rock en Canal Rocks bezocht, zijn2 heel verschillende rotsen. Het 1e is een broedplaats voor vogels(foto)
In Yallingup nog even gestopt, een mooi strand om te zwemmen, snorkelen en surfen, de golven worden onderbroken door rotspartijen.
Eind van de middag kwamen we in Margret River aan, hier hebben we geslapen en wezen eten in een tentje waar we in 2010 ook waren met Denise en Oscar.