janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

28 Januari 2014 | Australië, Australind

Hallo hier een bericht uit lombok.De reis is goed verlopen, soms wel even turbelentie maar ja dat hoort er een beetje bij.Maandag in Singapore een tour door de stad gehad, en daarna over het vliegveld geslenterd. Om 15.45 zijnwe naar LOmbok gevlogen. Deze reis verliep vrij rustig. Toen we door de doune kwamen stonden er aa
Llemaal taxichauffeurs te roepen die ons een rit aan boden. We waren er bedusd van. Om 19.00 kwamen we bijons hotel aan.Onderweg weet jeniet wat je overkomt, de auto s taxi s en scooter vliegen linkes en rechtsom je heen. Allemaal tentjes langs de straat met verkopers.. Bij het hotel aangekomen is de receptie buiten. We wersen naar onze kamer gebracht in het donker door een park met op de achtergrond het geluid van de zee.Het was een mooie kamer. Daarna nog even een kleinhapje op het terras met een mooi uitzicht. Toen lekker inbed, eindelijk na 2 dagen. S Morgens na hetontbijt een wandeling over het paerk, zag er allemaal schitterend uit Om 12.00 met een taxi naar de villa waar we 10 dagen zullen verblijven. De weg erheen allemaal weer straat verkopers. De villa ligt op een heuvel, Achter de poort is het niet te vergelijken met daarbuiten. Mooi huis met alles er op eraan. Grote woonkamer en 3 slaapkamers met eigen douche en toilet en een prive zwembad voor de deur. Daarna wachten op jopie en bert.Dit duurden erg lang, zij bleken 4 uur vertraging te hebben. Maar om 19.00 waren ze toch gearriveerd.Daarna met een taxi naar beneden om te eten. Wordt vervolgd groetjes jan en ineke.

• 28 Januari 2014 - 12:06

Denise:

Het werkt! Nu wachten op een echt verslag. Xx

• 28 Januari 2014 - 22:02

Remy:

Ik heb het bericht ook vangen!