janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

01 Februari 2014 | Australië, Australind

Goedemorgen allemaal hier weer een klein berichtje.. wij zijn benieuwd of het Verslag aankomt bij jullie.
Woensdag en donderdag naar en in de stad gewandeld. Ik ben er nog niet in thuis om af te dwingen, maar je moet het wel doen anders betaal je in verhouding veel te veel. Voor ons is het leven hier erg goedkoop. Het avondeten , 3 gangen incl. Drank is ongeveer 60 euro met zijn vieren. Met een taxi na het dopr (5 min) rijrden nog geen 2 euro. De mensen verdienen hier +/_ 18 € per week. Vrijdag zijn we met een prive taxi met chauffeur boven naar het eiland gereden, daar watervallen bezocht. Helaas veel warme regen gehad. Je loopt echt inde tropen.. De rit was al heel indruk wekkend, wat een armoe. Nog even gestopt bij een rijstveld om te kijken hoe dit geoogst wordt. Wat hebben wij het toch goed inhet westen.

• 01 Februari 2014 - 08:41

Piet:

Je wek de indruk dat je in Australië, dat klop niet dat is voor de buiten wereld een verkeerd beeld van Australië.

• 01 Februari 2014 - 10:00

Anja En Gerard:

Bericht prima ontvangen. Vervelend die warme regen maar hier hebben we op dit moment koude regen. Leuk om op deze manier kontakt te houden. Kan je er ook foto's bijzetten? Dan spreekt het nog meer.
    Nog heel veel plezier en tot je volgende bericht.

groeten,
    anja en gerard

• 01 Februari 2014 - 10:44

Gerry:

Hoi,

Leuk heb je bericht ontvangen, fijn dat jullie zo genieten ga zo door

groetjes Gerry

• 01 Februari 2014 - 18:49

Wilma:

Hoi,

Leuk het berichtje en we hebben het goed ontvangen!! Jammer dat jullie warm water kregen bij de water vallen. Leuk om zo jullie reisverslag mee te beleven. Geniet nog van jullie vakantie in Lombok en Australia.

Groetjes de huijtsjes