janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

02 Februari 2014 | Australië, Australind

Hoi
Ik heb een paar foto s toegevoegd. Zijn deze aangekomen.? Gisteren ook geprobeerd namelijk.
De 1e 2 foto s zijn bij monkey forest. Hier lopen de apen op straat. Zijn tam gemaakt/ geworden door de mensen. De apen worden gevoerd door iedereen . Zij komen s morgens rond 6 uur uit het bos, en trekken eind van de middag weer het bos in. Daarna gestopt bij een lokale markt. Het eten ligt zo in manden met allerlei vliegen er omheen. De markt is in een grote hal met verschillende afdelingen. Heel bijzonder om te zien. Bij Pemenang een ronleiding gehad hoe parels tot stand komen. Parels worden gekweekt in Lombok Strait. Nooit geweten dat er zo, n proces aan vast zit. De 2e foto is bij de baai bij de parels genomen.
Lysanne gefeliciteerd met je verjaardag, en heb je een gezellige verjaardag gehad.?

• 02 Februari 2014 - 11:57

Dick En Nelly:

Hoi Jan, Ineke en familie,

Leuk om jullie berichten bij thuiskomst uit Dubai te lezen. Wat ik lees is voor ons heel herkenbaar van
    toen wij in Indonesie waren. Wel een hele bijzondere ervaring vind je niet.Is het niet erg vochtig nu, want volgens mij is het nog regenseizoen. Geniet er maar van. Voor ons zit het er al weer op. Ook dat was een hele bijzondere ervaring. Het cruise was weer erg leuk. Het leven daar is behoorliijk over de top, maar wel bijzonder om een keertje gezien te hebben.

Pa en ma hebben inmiddels ook een eigen emailadres: jsluimers@gmail.com.
    Dan kunnen jullie rechtstreeks berichten aan hen doorsturen. Ik heb nu deze doorgestuurd in de hoop dat het lukt.
    Veel plezier en ik kijk uit naar jullie volgende bericht.

Groetjes,
    Dick en Nelly

• 02 Februari 2014 - 18:57

Wilma:

Hoi,

Ik was be nieuwe naar de foto's maar ik krijg Alleen maar een Foto Te zien van Jan en Bert!!

Groetjes

De huijtsjes

• 02 Februari 2014 - 20:05

Cor Groenenberg:

hallo familie sluimers hier een berichtje uit de bejaarden buurt van klaaswaal,het is altijd het zelfde met die mannen, lekker he vrouw heineken. jan ik wist het al van harm van de Ree ik was twee weken geleden nog bij hem geweest maar hij wilde toen al geen bezoek meer bij zijn bed. Het is toch nog snel gegaan ,het is voor Harm misschien maar goed zo,hij was helemaal op.Jullie nog een fijne vacantie toegewenst en wij nemen hier wel een pilsje,de groetjes van cor en sonja.

• 02 Februari 2014 - 21:20

Jeanette:

hoi ineke en jan

leuk hoor zo.n verslag . foto s niet ook ik heb alleen jan op de foto gezien. wat zullen jullie genieten. groetjes jeanette en jan

• 03 Februari 2014 - 14:13

Hilly:

Hallo daar leuk die reisverslagen maar fotos zie ik niet .lisanne heeft een leuke verjaardag gehad was wel overdonderd geniet er van lees met plezier jullie verslagen gr de kuijpertjes

• 03 Februari 2014 - 14:17

Hilly:

Wel fotos gevonden deed het niet goed zien er leuk uit