australie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu australie - Reisverslag uit Australind, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

australie

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

11 Februari 2014 | Australië, Australind

Inmiddels zijn we alweer 2 dagen in Albany. Afgelopen vrijdag waren we om 19.00 uur in ons hotel. De koffers op de kamer gebracht en eenhapje gaan eten in de kroeg. Hier was het erg druk, de cricket wedstijd was net klaar..
Zaterdag na een goed ontbijt, de stad Perth in gegaan. Hier gezellig geshopd. Zondag morgen vroeg opstaan, we gingen met een dagtrip naar Rottnest Island. Het was een prachtige dag, helaas konden we heen niet op het dek van de boot zitten. Het was een rustige overtocht. Om 10.45 kwamen we op het eiland aan. Wij gingen mee met een rondrit per bus over het eiland. Het was een mooie tocht. Ik zal wat foto s toevoegen. Aansluitend kregen we een lunch, daarna tot 15.30 vrij te besteden.
Terug konden we lekker op hetdek zitten. De zeewas iets wilder met soms mooie hoge golven.
Wij zijn in Fremantel afgestapt. Wij werden door een oud collega van Jan opgehaald, hij woont inmiddels 4 jaar in Fremantel. Later op de avond zijn wij met de trein terug naarPerth gegaan.
Dit is een wereld van verschil met Lombok.
Maandag morgen de koffers weer inpakken, en met de auto van Jopie en Bert naarAlbany. We kwamen hier om 15.15 aan. We werden blij verwelkomt door Bo, de hond.
Dinsdag naar het centrum van Albany geweest. Wij mogen de auto van onze nicht  gebruiken, dit is heel fijn. Helaas hebben we de 1e dag al een bekeuring gekregen. We bleken te lang op een parkeer vak gestaan te hebben.(jopie en bert hebben dit nog nooit meegemaakt)