janeninekeaustralie - Reisverslag uit Lowden, Verenigde Staten van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Lowden, Verenigde Staten van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

20 November 2016 | Verenigde Staten, Lowden

Dag 5 oversteek naar Fraser Island per ferry. Het was een korte oversteek .allemaal weer in de 4 WD gestapt, en onze tocht vevolgd. Wij zaten achterin , dit betekende lekker door elkaar geschokt. Wel een ervaring om mee te makem. Op een gegeven moment kwamen we bij de kustlijn, hier liep ook een Dingoo. verder de busch weer in naar het centrale gedeelte van het eiland, hier was ook een meer. Dit meer bestaat alleen uit zoet water, heel helder. Bert heeft nog even gezwommen en wij er in gelopen. Daarna stond er een BBQ . Wel oppassen voor de vogels , pikte zo het vlees van je bord. Met een gevulde buik weer in de 4WD gestapt , om de tocht te vervolgen. Nog een kleine onderbreking , met uitleg over de boemerang, en aansluited een korte wandeling naar riviertje met bijzondere bomen . Daarna terug naar de ferry. Deze overtocht was ongeveer 30 min. We waren inmiddels een stuk hoger op het vaste land gekomen namelijk Hervey Bay. Hier was ook onze overnachting. Prima kamers en een wasmachine aanwezig , ook wel sven fijn. Heerlijk dinner met oa aziatiche hahpjes , beef salade zalm, lasagne en cake als toetje. Uiteindelijk allemaal weer een goed gevulde maag.