janeninekeaustralie - Reisverslag uit Lowden, Verenigde Staten van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Lowden, Verenigde Staten van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

21 November 2016 | Verenigde Staten, Lowden

Na een prima ontbijtje , de koffers weer ingeladen op weg naar een veeboerderij. Deze is sinds 1873 in de familie en 11.000 hectare groot. Na welkom geheten door mevrouw en een kijkje bij de prive vliegtuigjes met de bus over de landerijen. Indruk wekkend de afmeting . Het terrein wordt ook gebruiikt om 1x per jaar een show v oa vliegtuiges , vrachtwagens. Mevrouw woont zelf nog in een authentiek Australische woning, lijkt net een museum binnen. Je kijk je ogen uit. In de tuin oa mango bomen, en de kangoeroe mag ook niet ontbreken. We kregen een eigen gebakken brood geserveerd ,klaar gemaakt in een ijzere ketel. En nog kleine cakes, heerlijk. Vlak bij het huis ligt hun eigen begraaf plaats, haar man is 6 jaar geleden overleden. Na deze indrukwekkende rondleiding vevolgen we onze rit naar Rockhampton. Staat bekend om rundvleeshoofdstad. Het is zondag dus weing leven op straat , en minimaal winkels open. Ook hier weer een prima slaap plaats.we hebben uiteindelijk een hotel/ restaurant gevonden en hier heerlijk gegeten.

• 21 November 2016 - 20:02

Jeanette:

indrukwekkend hoor echt genieten. gr jeanette