janeninekeaustralie - Reisverslag uit Acampo, Verenigde Staten van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Acampo, Verenigde Staten van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

27 November 2016 | Verenigde Staten, Acampo

Na de waterval nog een korte stop bij een board walking met heel bijzondere vijgen bomen. En ficussen op de boom gegroeid, zaadjes worden door insecten in de boom gestopt ,en daar groeien de ficussen dan uit. Je ziet ze zelfs soms hoog in de top v.d. bomen Daarna door gereden naar Lake Barrine , een meer dat 10.000 jaar geleden is ontstaan.Hier een rondvaart met een al lang in de vaart zijnde boot. Het is door familie opgezet en voort gezet. Daarna naar Cairns , de bus chauffeur gelijk iets van de stad laten zien. In de stad later op een terrasje bij de boulevaard iets gegeten, nadat we eerts de avond markt hadden bezocht. De volgende morgen met een snelle catamaran naar het Great Barrier Reef. Het was wederom een stralende dag. Met een semi- duikboot de rif en vissen bekeken. Jan heeft gesnorkeld en veel moois gezien. Om 15.30 vertrokken we weer naar vaste land.

• 28 November 2016 - 23:08

Nelly:

Hoi Jan en Ineke,

Wat leuk dat we zo regelmatig iets van jullie horen en mooie foto's te zien krijgen. Volgens mij zien jullie heel veel moois daar in Australie. Geniet maar lekker van de warmte daar, want hier vriest het's nachts len is het koud.
    Fijne vakantie verder en de groet aan de rest van de familie.