janeninekeaustralie - Reisverslag uit Acampo, Verenigde Staten van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Acampo, Verenigde Staten van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

27 November 2016 | Verenigde Staten, Acampo

Inmiddels zijn we al bij dag 12, deze dag was zel in te vullen. Wij zijn per trein naar Kuranda geweest. Op het perron eerst een museum bekeken hoe de treindrails tot stand is gekomen. Het was toen allemaal nog handwerk.Kuranda heeft vele winkeltjes en kunstgallereien en is gelegen temidden van eeuwenoude tropische regenwouden. De rails gaat door 55 tunneltjes en 12 bruggentjes. Het was een mooie tocht. Begin van de middag naar Rain Fore Station Nature Park, met eerst een bezoekje onder leiding, bij Koala en Wildlife Park en aansluitend een tochtje met een Amphibious Army Ducks. Daarna met de skyrail over de boomtoppen terug naar Cairns. Snel opfrissen en naar het afzluitend dinner met de groep. Dit was in een restaurant bij de haven met een mooi uittzicht. Bij terug komst iedereen gedag gezegd en snel naar bed voor nog een paar uurtjes slapen. We worden zondagmorgen namelijk om 05.00 opgehaald en bij het vliegveld gebracht. Dan zit het 1e stuk van de reis er alweer op. Een goed geregelde reis en vele gevarieerde dingen gezien en gedaan. Inmiddels zijn we al weer aan het eind v.d. dag. We hebben een goede vlucht gehad. We slapen 3 dagen in Alice Springs. Vanmorgen naar het centrum gewandeld, het was vandaag drukkend warm

• 27 November 2016 - 10:54

Mirjam:

Ha Ineke en Jan,
    Wat een geweldige reis maken jullie zeg! Veel plezier met het vervolg!
    liefs, Arno en Mirjam

• 27 November 2016 - 11:23

JeAnette:

Wow wat zal dat een geweldige reis zijn gewees d. Geniet er nog lekker van