janeninekeaustralie - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

29 November 2016 | Australië, Alice Springs

Vervolg v.d de trip, bij het verzamelpunt kregen we een BBQ en daarna was het wachten op de ondergaande zon. Deze werd om 19.27 verwacht, vele staan er met de camera klaar voor. Je zach de rock per minuut steeds verder van fel rood in een donkere berg veranderen. Binnen een aantal minuten was dit gebeurd, een apart gezicht. Daarna allemaal weer ingestapt en een lange rit naar onze slaapplaats. Tijdens de rit werden er 2 films gedraaid om de tijd door te komen , of je ogen sluiten. Inmiddels was het aarde donker. Jan en ik nog karagoes gezien, zaten aan de kant v d weg.Om 01.00 , eindelijk in ons bedje na een hele lang dag. Dinsdag morgen eerst rustig wakker geworden en daarna op zoek gegaan waar we een brackfast konden scoren. Daarna nog wat gewinkeld en de mannen een 12 uurtje gescoord. Daarna relaxen. Morgenochtend vliegen we om 10.20 naar Perth.

• 29 November 2016 - 21:26

Jeanette: