janeninekeaustralie - Reisverslag uit Albany, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu janeninekeaustralie - Reisverslag uit Albany, Australië van jan en ineke - WaarBenJij.nu

janeninekeaustralie

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg jan en ineke

02 December 2016 | Australië, Albany

Gistermorgen om 09.00 uur uit Perth vertrokken. Broer Bert, neef Chris en zijn vrouw waren met 2 auro's naar perth gekomen. Na Nog wat boodschapjes in Perth gedaan te hebben vetrokken richting Albany . Een heerlijke lunch stop in de omgeving van Williams. Daarna nog +/-250km naar Albany. Om 16.30 waren we op de plaats van bestemming, Debbie stond ons al op te wachten. S'avonds kwamen Marieke , nicht Sophie en haar as man ook langs . Gezellig met zijn allen gegeten en daarna waren we allen aan onze nachtrust toe. Vandaag, vrijdag een rustige opstart, de jannen voor een stevig ontbijt gezorgd . Daarna de mannen buiten aan het klussen gegaan en Debbie was inmiddels naar haar werk vetrokken. De dames de was gedaan, zo allemaal lekker bezig geweest. En nu tijd om te relaxen. Groetjes van ons allen

• 02 December 2016 - 13:20

Corrie:

Hoi zou je ook een foto van hun hiOS wollen maken, dan kinnen wij ook zien hoe dat is? Groetjes aan allemaal.

• 02 December 2016 - 15:25

Gerry:

Hoi,

Fijne oudejaars avond morgen weer jaartje ouder

Gr. Gerry

• 03 December 2016 - 20:16

Mirjam:

Ha Ineke,
    Een fijne verjaardag daar down under! Wel heel speciaal zeg! Groetjes ook aan Jan :-)